Mobil applikációk

Mik a legnagyobb előnyei egy mobilalkalmazásnak?

  • Azonnal elérheti ügyfeleit. Egy applikáció folyamatosan “ott van vevői zsebében”, emiatt akár azonnal elérhetőek a különböző értesítésekkel, vagyis bármikor vásárlásra, cselekvésre ösztönözheti őket!
  • Személyre szabott felhasználói élmény. Egy mobilalkalmazás lényege, hogy megkönnyítse ügyfelei dolgát, alkalmazása felhasználói minden adatukat megtalálhatják egy felületen és pillanatok alatt elintézhetik ügyeiket.
    Például: adatokat tölthetnek fel, leadhatják megrendelésüket, stb. Ezzel pedig jelentősen növelheti ügyfelei elköteleződését cége iránt és persze az ügyfélélményt.
Kinek készül egy applikáció?

Kinek készül egy applikáció?

Felhasználói csoportok szempontjából kétféle alkalmazást különböztethetünk meg:

  • Belső, vállalati applikációk esetében a célcsoportot a vállalat munkatársai képezik. Kiváló eszköz lehet a belső folyamatok hatékonyabbá tételében, a belső PR tevékenységek javításában, de akár még a vezetői döntés előkészítésekben is hatékony szerepet tölthet be.

  • Külső, vásárlói applikációk, amelyek esetén a felhasználói célcsoportot vásárlói, ügyfelei képezik. Feladata a konverziók (vásárlás, időpontfoglalás, stb.) közvetlen növelése, a vásárlói élmény javítása, valamint hogy bárhol és bármikor el tudja érni vásárlóit, illetve ügyfeleit aktuális ajánlataival, akcióival, ezáltal cselekvésre ösztönözve őket.

Milyen felhasználói funkciók építhetőek be egy mobilalkalmazásba?

A határ gyakorlatilag a csillagos ég, ugyanakkor vannak bizonyos funkciók, amelyek esetén egy alkalmazás sokkal kényelmesebb és hatékonyabb megoldást jelent a felhasználók számára, mint egy hagyományos, webes felület

  • Marketing: akciók, felhívások, elköteleződés, stb.
  • Vásárlás - áruház, akár webáruházával összekötve
  • Időpontfoglalás
  • Kódbeolvasás (QR kód, vonalkód stb.)
  • Kommunikációs folyamatok (üzenetküldés, képküldés)
  • Készletkezelés és számlázás
  • Beléptető rendszerek használata, azonosítás
  • Rendelés és Bankkártyás fizetés
    (K&H, OTP, Borgun, Paypal stb…)
  • Digitális oktatási anyagok elérése
  • Társkereső szolgáltatások
  • Szórakoztató/multimédiás tartalmak elérése
    (film, könyv, zene, játékok, utazás)
  • Térkép alkalmazások
  • Szavazások lebonyolítása
  • Fitness alkalmazások: edzésterv és workout programok
  • Üzleti alkalmazások: raktárkezelés, dokumentumkezelés, stb.
Milyen felhasználói funkciók építhetőek be egy mobilalkalmazásba?
Mi kell egy APP elkészítéséhez?

Mi kell egy APP elkészítéséhez?

Elsősorban az ötlet. Kollégáink az Ön által megadott információk alapján nem csak egy árajánlatot készítenek, hanem új applikációjának működését is tételesen összeírják Önnek. Az árajánlat elkészítése során együtt végiggondoljuk a lehetőségeket, tapasztalatainkból és eddigi referenciáinkból merítve, megoldásokat mutatunk be.

Kérjen konzultációs időpontot szakértő kollégánktól!

Időpont kérés

Hogyan készül egy applikáció?

  • 1. lépés IGÉNYFELMÉRÉS
  • 2. lépés TERVEZÉS / MŰSZAKI LEÍRÁS
  • 3. lépés JÓVÁHAGYÁSI FOLYAMAT
  • 4. lépés KIVITELEZÉS
  • 5. lépés TESZTELÉS
  • 6. lépés BEVEZETÉS
  • 7. lépés UTÓMUNKÁK, BETANÍTÁS, SUPPORT
Hogyan készül egy applikáció?
Van egy új alkalmazása, de hogy fogják ezt az emberek megtalálni és letölteni?

Van egy új alkalmazása, de hogy fogják ezt az emberek megtalálni és letölteni?

Marketing szolgáltatásainkkal segítünk Önnek bevezetni új mobilalkalmazását, hogy a lehető legtöbb potenciális felhasználóhoz juthasson el:

  • grafikai- és arculattervezés
  • szóróanyagok készítése, gyártása
  • weboldalak, landolóoldalak készítése
  • Facebook, Instagram kampányok tervezése és kezelése
  • Google és Youtube kampányok tervezése és kezelése
  • Kiemelt referenciáink Plazma Pont mobil alkalmazás
  • Kiemelt referenciáink Plasma Service mobil alkalmazás
  • Kiemelt referenciáink ITR mobil alkalmazás
  • Kiemelt referenciáink Kérdőív mobil alkalmazás
  • Kiemelt referenciáink Cemix B2B webshop