A vendéglátás piaca 2022-re nagyon megváltozott!

   

Az elmúlt több mint két év nagyon sok éttermet kényszerített arra, hogy alapjaiban változtassák meg korábbi üzleti stratégiájukat. Akik korábban nem is gondolkodtak azon, hogy bevezessék a házhosszállítás lehetőségét – vagy mert nem volt szükségük erre a rentábilis működéshez, vagy csak nem volt meg az anyagi háttér az infrastruktúra kiépítéshez – egyik napról a másikra rákényszerültek arra, hogy átálljanak a kiszállításra. Ezt köszönhetően a futárszolgálati rendszereknek (FoodPanda, Wolt) még a legtöbb kis étterem is sikeresen meg tudta oldani.

Mára viszont sokuk belátta, hogy az ételkiszállítás nem egy szükséges rossz, hanem egy olyan vásárlói igény, amit nem hagyhatnak figyelmen kívül, ha versenyképesek szeretnének maradni a piacon.

Ehhez viszont szükség van a saját infrastruktúra kialakítására is, ha szeretnél megszabadulni a jutalékfizetéstől. Ezen infrastruktúra központi eleme pedig a felület, melyen keresztül vásárlóid rendelhetnek tőled, vagyis a SAJÁT WEBSHOPOD és IGEN, a SAJÁT ÉTTERMI APPLIKÁCIÓD.

Milán: "Egy applikáción keresztül sokkal könnyebb rendelni."
Rebeka: "Szerintem egy weboldalon keresztül kényelmesebb a rendelésleadás."
Éva: "Én telefonon szeretem leadni a rendeléseimet."

Ők a te vásárlóid.
Miért kellene választanod közülük? Érd el az összes vásárlódat!

Kérj ingyenes, konzultációs időpontot kollégánktól!

Időpont kérés

Legyen éttermednek saját webshopja és azzal összekötött mobil applikációja valóban megfizethető áron.

Mi egy profi rendszert kínálunk neked, amely már az alap csomag esetén is sokkal több funkciót és marketing lehetőséget kínál számodra, mint a legtöbb hasonló rendszer. Emellett a pluszban választható EXTRA funkciókkal valóban egy olyan webshoppal és applikációval gazdagodhat éttermed, amelyekkel a legnagyobb versenytársakkal is könnyedén felveszed a versenyt. Sőt, ha egyedi igényeid vannak, azt is megoldjuk.

Ha először csak az alap rendszerrel indulnál, hogy a kezdeti költségeket alacsonyan tartsd, az sem gond, hiszen a plusz funkciókat később bármikor megrendelheted, sőt a rendszer bármikor továbbfejleszthető a te egyedi igényeid alapján.

Nálunk NINCSENEK rejtett költségek, és jutalékot sem kérünk a forgalmad után. Nálunk tényleg kedvező áron juthatsz hozzá egy profi rendszerhez. Sőt, a webshopod és applikációd elkészülte után sem hagyunk magadra, hiszen technikai support szolgáltatásunknak köszönhetően mindig ott leszünk, amikor segítségre van szükséged.

Két felület és központi adminisztrálás.

Egy interface segítségével az applikáció képes átemelni a teljes étel- és italkínálatot a webshopodból.

Tehát nincs dupla adminisztráció. Elegendő csak a webshopban módosítani az árakat, csak oda felvinni az új termékeket és azok azonnal megjelennek az alkalmazásban is. Sőt, a weboldalunkon regisztrált felhasználókat és azok fiókjait ugyanígy képes szinkronizálni, így mindegy, hogy a felhasználó az applikáción vagy weboldalunkon keresztül rendel, az adatok egy központi adatbázisban tárolódnak, így mindkét felületről elérhetőek az adott felhasználó szállítási és számlázási címei, korábbi rendelései, hűségpontjai, stb.

Kérj ingyenes, konzultációs időpontot kollégánktól!

Időpont kérés

Mit tartalmaz az ADM Restaurant alap rendszer?

Design a te éttermed arculati elemeivel

A rendszer struktúrájára épített design (mind a webshop, mind az applikációk esetén) éttermed logójával, színeivel és alap arculati elemeivel, hogy brand-et építhess az online térben is. Mielőtt elkezdenénk a rendszer felépítését egy látványterven meg is nézheted, hogy néz majd ki saját webshopod, illetve applikációd.

Átlátható és könnyen menedzselhető rendelési felület
Minden rendelési adat egy helyen, egy átlátható adminisztrációs felületen, ahol külön is kezelheted az applikációdból és a webshopból beérkező rendeléseket. Természetesen emellett e-mailt is kapsz a rendelésekről.
Kiemelt ajánlatok és kapcsolt termékek

Vezesd vásárlóid rendelési folyamatát és növeld a kosárértéket. Megadhatsz TOP termékeket, amik megjelennek a kiemelt ajánlatok között, de egyenként is állíthatsz be ételeidhez olyan kapcsolódó termékeket, melyeket vásárlóid jó eséllyel megrendelnek majd.

Egyedi terméktulajdonságok beállítása

Ételeid összetevőit, allergén tartalmukat, vagy akár kalóriatartalmukat is megadhatod adatlapjukon. Hogy milyen termék tulajdonságokat viszel fel a rendszerbe, csak rajtad múlik.

Kuponrendszer

Jutalmazd leghűségesebb vásárlóidat! Tömeges, vagy akár egyedi kuponokat megadhatsz százalékos, esetleg fix összeggel, egyszer vagy többször is felhasználható változatban.

Szállítási területek kezelése

A környező településekre, vagy külterületi részekre is kiszállítasz? Ez sem gond, a rendszerben több szállítási területet is létrehozhatsz saját szállítási költséggel és saját rendelési minimummal.

Egyedi, ármódosító termékparaméterek beállítása

Beállíthatsz választható extrákat az adott ételhez (pl.: választható extra feltét, választható köret, szósz, öntet stb.) amikhez külön árat is megadhatsz, így az hozzáadódik a kosárértékhez rendelésnél. Sőt, a paramétereknek alparaméter is megadható, így például különböző árakat adhatsz meg az extra feltéteknek a különböző méretű pizzáidnál anélkül, hogy a különböző méretű pizzákat külön termékként kellene felvinned a rendszerbe.

Termékek tömeges ármódosítása

A folyamatosan változó alapanyagárak miatt gyakran kell árat emelned? A mi rendszerünkben ezt nem kell termékenként megtenned. Módosítsd egy kategória termékeinek árát egységesen, egyetlen gombnyomással, egy fix összeggel, vagy %-os értékben.

Üzemen kívüli idő beállítása

Hogy elkerüld a kellemetlen helyzeteket, nem árt, ha vevőid nem tudnak rendelést leadni akkor, amikor éttermed már zárva van, vagy éppen még nem nyitott ki. A hét napjainál akár külön-külön is meg tudod adni, hogy melyik napon, mettől meddig tudnak rendelést leadni vásárlóid. Az üzemen kívüli időben, csak előrendelés leadása lehetséges.

Push üzenet (notification) küldés az applikációban

Használd ki a push üzenetekben rejlő kommunikációs lehetőséget. Értesítsd applikációd használóit akcióidról vagy kiemelt ajánlataidról gyorsan és könnyedén egy a telefonjukra küldött notification-nel.

Kérj ingyenes, konzultációs időpontot kollégánktól!

Időpont kérés

Szükséged lenne további funkciókra is?
Válassz az EXTRA funkciók közül, hogy tovább egyszerűsíthess a folyamatokon!

Statisztikák modul
96.000 Ft + Áfa

Szeretnéd jobban átlátni, hogy melyek az erősebb és melyek a gyengébb napjai éttermednek, hogy hogyan változnak heti vagy havi szinten az átlagos kosárértékek, melyik termékedből mennyi fogyott egy adott időszakban, vagy éppen mik a sláger termékeid a webes és appos rendelések esetén? A statisztikák modul segíthet az üzletfejlesztésben, hiszen pontosan látod, hogy hol kell egy kicsit ráerősítened.

Kiszállítás nyomonkövetés
48.000 Ft + Áfa
Az applikáción keresztül rendelő vásárlóid értesítést kapnak az applikációban, mikor a futár átvette rendelésüket. Ehhez csak az admin felületen át kell állítanod a rendelés státuszát.
Hírlevélküldő rendszer
96.000 Ft + Áfa

Bármilyen meglepő a hírlevelek újból reneszánszukat élik. Míg néhány éve sok marketinges már-már kezdet lemondani a Direkt Marketing ezen eszközéről, addig mára felismerték, hogy egy megfelelő adatbázissal és persze egy jó ajánlattal hírlevelekkel is el lehet érni hasonló eredményeket, mint egy sms kampánnyal. Tájékoztasd hírleveledre feliratkozó vásárlóidat aktuális akcióidról vagy heti menü kínálatodról.

Heti és napi menük kezelése
96.000 Ft + Áfa

Menedzseld hatékonyan heti menü kínálatodat. Állítsd be, hogy vásárlóid meddig adhatják le menü rendelésüket! A menü rendeléseket az admin felület teljesen külön kezeli a normál rendelésektől, így sokkal átláthatóbb.

Pontgyűjtő rendszer
72.000 Ft + Áfa

Építs a márkahűségre és ösztönözd vásárlóidat újravásárlásra az által, hogy rendeléseik után kedvezményre jogosító pontokat írsz jóvá fiókjukba. Beállíthatod azt is, hogy ezen pontok csak bizonyos rendelési kosárérték felett íródjanak jóvá (kiváló kosárérték növelő funkció) és azt is, hogy egy rendelés során mennyi pontot válthasson be a vásárló.

Ütemezett notification küldés az appban
36.000 Ft + Áfa

Könnyítsd meg saját dolgodat és ütemezd be előre appos noti küldésidet akár hetekre előre.

Bankkártyás fizetés webshopban
120.000 Ft + Áfa

Jelenleg a következő bankkártyás fizetési rendszerek integrálására van lehetőség: CIB, K&H, UniCredit, SimplePay (OTP), Barion, PayPal

Ezeken felül természetesen bármilyen más bankkártyás fizetési rendszer integrálását meg tudjuk oldani, amennyiben a fentiek között nem találnád meg a számodra legalkalmasabbat.

Bankkártyás fizetés appban (Google Pay és Apple Pay)
120.000 Ft + Áfa

Ma már egyre többen használják a Google vagy Apple Pay fiókjukat online bankkártyás fizetéseik során. Ha szeretnéd ezen vásárlóid számára könnyebbé és gördülékenyebbé tenni az appos rendeléseket, akkor ez nagyon hasznos integráció lehet számodra.

További kérdéseK esetén keress minket bátran.

Kérdésed van?