Az elmúlt több mint két év nagyon sok éttermet kényszerített arra, hogy alapjaiban változtassák meg korábbi üzleti stratégiájukat. Akik korábban nem is gondolkodtak azon, hogy bevezessék a házhosszállítás lehetőségét – vagy mert nem volt szükségük erre a rentábilis működéshez, vagy csak nem volt meg az anyagi háttér az infrastruktúra kiépítéshez – egyik napról a másikra rákényszerültek arra, hogy átálljanak a kiszállításra. Ezt köszönhetően a futárszolgálati rendszereknek (FoodPanda, Wolt) még a legtöbb kis étterem is sikeresen meg tudta oldani.
Mára viszont sokuk belátta, hogy az ételkiszállítás nem egy szükséges rossz, hanem egy olyan vásárlói igény, amit nem hagyhatnak figyelmen kívül, ha versenyképesek szeretnének maradni a piacon.
Ehhez viszont szükség van a saját infrastruktúra kialakítására is, ha szeretnél megszabadulni a jutalékfizetéstől. Ezen infrastruktúra központi eleme pedig a felület, melyen keresztül vásárlóid rendelhetnek tőled, vagyis a SAJÁT WEBSHOPOD és IGEN, a SAJÁT ÉTTERMI APPLIKÁCIÓD.